woensdag 17 april 2024

Elfje #70 Chakra's in balans


 Elfje #70


Chakra's

Energie wielen

Gekoppeld aan organen

Bevoorraad door onze aura

Balans

🙏

Als onze aura-lagen schoon zijn, kunnen deze zuivere energie doorgeven aan onze chakra's, die weer verbonden zijn met organen in ons lichaam.

Zo blijven we gezond en in balans.

🙏

Zorg dat je je aura en chakra's regelmatig zuivert, bv door het drinken van water, wandelen in de regen of in de natuur, wegblijven bij negatief ingestelde mensen, geen nieuws kijken of luisteren, en kiezen voor films waar je liefde door voelt. Waterrijk voedsel eten met vitamines, en positief proberen te denken. 

🙏

Ik weet het; het valt soms niet mee en mij lukt het ook regelmatig niet zo heel goed. Maar ik ben me er wel bewust van. En dat zorgt dan weer dat ik het een volgende keer wél zo goed mogelijk probeer te doen 🙏


Blessings,

Vivian




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Other Stardust you might like

BELTANE! FEEST VAN DE VRUCHTBAARHEID

Woensdag 1 mei Beltane  Vandaag is het Beltane, een natuurgodsdienst die over de hele wereld gevierd wordt. Het begon toen gisteravond toen ...