woensdag 24 april 2024

Energetische aanval tackelen

Energetische aanvallen; ze bestaan echt, en ze komen vaker voor dan je denkt. Misschien zie je een bepaald type persoon voor je als je denkt aan een energetische aanval, maar waarschijnlijk heb je het zelf ook wel eens gedaan.

MEESTAL ONBEWUST; ENERGETISCHE AANVAL

Een energetische aanval gebeurd meestal op onbewust niveau; zonder dat we het echt in de gaten hebben. Iemand denkt bv aan je terwijl hij kwaad is en jij krijgt hoofdpijn. De persoon was zich er niet van bewust dat hij of zij dit deed. Het was gewoon een uiting van de angst die werd gevoeld. . Je  kunt echter alleen worden beïnvloed als er energie koorden zijn die jullie met elkaar verbinden. Het is dus meestal iemand die je eerder hebt gezien, aan de telefoon hebt gehad, mee op social media hebt gezeten, etc.

MET OPZET; PARANORMALE AANVAL

Soms doen mensen het echter met opzet en dan heet het een paranormale aanval. Deze op jou gerichte negatieve gedachtevormen worden ook wel vloeken, spells, toverspreuken of zwarte magie genoemd.

Dit soort aanvallen doet zich voor wanneer iemand hevige emoties ervaart en die gevoelens met een geconcentreerde woede op een bepaalde persoon richt. Het zijn echte aanvallen, maar er zijn manieren om ze af te weren.

Als je doelwit bent van een gerichte en opzettelijke woeste paranormale aanval, maar je energie is sterk , dan kan niets (en ik bedoel niets) in je doordringen. Je zult niet eens weten dat je aangevallen wordt wanneer het gebeurt. Je zit op een andere frequentie.



HET VERSCHIL TUSSEN PARANORMAAL EN SPIRITUEEL

Voordat we verder gaan, wil ik eerst even een zijweggetje inslaan waarin we het verschil bekijken tussen paranormaal en spiritueel. 

Paranormaal is iets dat je bent (geworden) door jezelf te trainen. Iedereen kan het, maar de meeste mensen geloven er niet in, of ze geloven in ieder geval niet dat zij het zelf ook kunnen. Als je iets niet geloofd over jezelf, dan komt het vaak ook niet naar buiten. Een voorbeeld van paranormaal begaafd zijn is bv aura's kunnen zien, chakra's kunnen voelen, ley lijnen kunnen ervaren, energieën voelen, etc.

Spiritualiteit is iets wat je doet. Je bent ermee bezig; het is een levenswijze. Als je spiritueel bent, dan geloof je bv dat je een bent met de natuur, en dat iedereen een eigen pad te bewandelen heeft. Je weet dan ook dat je niemand kunt helpen, maar dat je iemand wel kunt leren hoe hij of zij zichzelf kan helpen.


SYMPTOMEN VAN EEN ENERGETISCHE AANVAL

Voor alle genoemde symptomen kunnen volstrekt logische redenen bestaan en ze hoeven niets te maken te hebben met een aanval. Als je er toch een aantal hebt en er zijn geen fysieke redenen voor, wil je misschien onderzoek doen om na te gaan of er sprake is van een aanval.

Vorige week heb ik een paranormale aanval ervaren van iemand door middel van ernstige, stekende hoofdpijn na even met deze persoon gesproken te hebben. Ik ben toen naar het toilet gegaan en heb de koorden gesneden, en mijn aura afgesloten. Toen ging het weer beter met me. Dat kun jij ook. Maar eerst bespreken we kort de symptomen van een energetische aanval: 

• Plotselinge pijn. Die zou op dezelfde plaats of op hetzelfde tijdstip de kop op kunnen blijven steken. Of de pijn komt misschien zeer snel opzetten en verdwijnt even snel.

• Vermoeidheid en sloomheid. Je voelt je volstrekt uitgeput en afgemat, ogenschijnlijk zonder reden.

• Hoofdpijn. Je ervaart plotseling opkomende hoofdpijn, soms zelfs zware.

• Je lichamelijk koud voelen. Je hebt ongebruikelijke koude rillingen of het gevoel dat je maar niet 

warm kunt worden.

• Nachtmerries. Ongewone angstaanjagende dromen doen zich voor in je nachtelijke uren. Het is niet ongebruikelijk dat beelden van de aanvaller in je dromen verschijnen of dat in symbolische vorm doen.

• Het gevoel hebben te worden gadegeslagen. Je kunt het gevoel hebben dat er iemand naast je staat of dat er iemand is die je nog net uit je ooghoeken kunt zien, maar wanneer je kijkt is er niemand.

• Wazig denken. Het voelt aan alsof je zaagsel in je brein hebt. Het is moeilijk om woorden te vinden die je nodig hebt en het is erg moeilijk om je te concentreren.

• Beperkte ademhaling. Elke keer dat je ademt voelt het aan alsof ademen begrensd is of moeilijk gaat. Je kunt ook een gevoel van druk op je borst hebben, alsof er iemand op je zit.

• Zwaar, neerslachtig gevoel. Je hebt ongebruikelijk negatieve gevoelens over jezelf. Het kan aanvoelen als druk op je borst, wat ademen moeilijk maakt, of alleen als een gedeprimeerde stemming.

• Sterke en onverwachtse emoties. Je voelt je overstuur zonder er enige reden voor te hebben. Of je reageert overdreven op een situatie die je normaal niet zou hinderen. 

NOG EVEN TERZIJDE

Een paar jaar geleden kende ik iemand die ik een paar keer per week zag, en die ook regelmatig negatieve energie naar me stuurde, omdat ik weigerde naar haar pijpen te dansen. 

 Soms merkte ik die energie door een onbehaaglijk gevoel, soms doordat ze andere mensen tegen me op zette, of doordat ik het gevoel had in een andere dimensie te verkeren. Maar als het gebeurde op dagen dat ik me vergat te beschermen, kon ik er gerust een paar dagen flink ziek van zijn. 

Wat me opviel was dat ze zich heel vaak een paar dagen na de aanval ziek meldde met migraine. Ik weet natuurlijk niet of ze dan echt migraine had, of zich gewoon niet goed voelde.

Feit is in ieder geval dat iets dat je uit zendt 3 keer zo hard bij je terugkomt. Het werkt als een boomerang. Dit kan zowel positief ajs negatief zijn.

Het is belangrijk dat je dit voor ogen houdt. Soms is het misschien verleidelijk om in de tegenaanval te gaan als iemand negatieve energie stuurt, maar geloof me, het is het niet waard. Kies liever voor vrede en harmonie in jezelf, en bescherm je zo goed mogelijk🙏

JEZELF BESCHERMEN

Om ervoor te zorgen dat een aanval jou niet kan bereiken, of op een dwaalspoor wordt gezet, kun je een aantal dingen doen; het liefst voordat je s morgens de deur uitgaat of als je s avonds thuis komt

Als je s morgens op staat:

je-chakras-balanceren

Je Aura Afsluiten



Als je s avonds thuis komt:

Cancel Clear Delete; deze woorden hardop zeggen als je voelt dat er dingen gebeuren die niet kloppen, zoals bv de genoemde symptomen. Daarmee reset je je energie als het ware.

Koorden snijden met AE Michael:  je vraagt aan deze aartsengel of hij de koorden wil snijden tussen jou en de persoon of situatie waar je een aantal symptomen van ervaart. Als je niet zeker weet wie of eat het was, omschrijf de symptomen dan gewoon. Dank de engel alsjeblieft.

Douchen of een bad met zout:  zout neutraliseert energie. Als je in bad gaat en je helemaal onderdompelt kun je zeggen: Zout, neutraliseer svp alle negatieve energie die vandaag naar mij is verzonden, zodat ik lekker in mijn eigen energie kan gaan slapen. Dit kun je ook zeggen als je gaat douchen met bv een scrub van zout.

Je chakras balanceren (wat je smorgens ook kunt doen)

Je aura afsluiten voordat je gaat slapen (wat je smorgens ook kunt doen)

Een beetje zout strooien om je bed, in de hoeken van de kamer, of op de vensterbanken. 




Ik hoop van harte dat ik je wat tools heb kunnen laten zien die je kunnen helpen om je te ontdoen van ongewenste energieën om je heen.

Lieve groetjes,

Vivian xxx


Bronnen: 

eigen ervaring

Doreen Virtue; koorden snijden met AE Michael

Doreen Virtue: cancel clear delete

Denise Linn; energie koorden

Inspirerendleven.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Other Stardust you might like

Elfje #79 Vuur ... en meer!

Elfje #79 Vuur🔥 Geeft warmte Maar ook gevaar Creatie en innerlijke transformatie Element 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 Vuur is één van de elem...