maandag 22 april 2024

Verwarring in de energie van de dagen

 Sinds een paar weken ben ik nogal verward over de energie van de dagen in de week. 

Zo had ik vorige week woensdag het gevoel dat het zaterdag was. Ik had echt het weekend-gevoel van twee dagen vrij achter elkaar. Ik wilde van alles doen en verdeelde het over twee dagen. Totdat ik er dus 's avonds achter kwam dat het midden in de week was, en ik dus alleen die dag vrij had gehad en de dag erna gewoon weer ging werken.

Echt zo weird.



En gisteravond lag ik in bed en dacht: oh heerlijk vrij morgen, dan hoef ik me niet per se s morgens vroeg op te tutten, maar lekker rustig in de flow van de dag. Ja jammer dan. Het was helaas gewoon maandagavond.



Het lijkt ook alsof de tijd zoveel sneller gaat dan anders. Nou vloog die zo wie zo al, maar nu lijkt het extreem. Er is natuurlijk van alles gaande in planetenland, dus het kan zijn dat dat zo'n gevoel geeft. 


En morgen is het volle (roze) maan in Schorpioen, en dat is ook bijzonder sterke energie. Maar of dat echt invloed kan hebben op het besef van de tijd weet ik nog zo net niet. 



Iets om te onderzoeken!

Mooie dag vandaag en geniet van de snelheid, want ook dat heeft uiteraard ook weer een voordelige kant; de vakantie komt rap dichterbij!

Liefs,

Vivian





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Other Stardust you might like

Elfje #79 Vuur ... en meer!

Elfje #79 Vuur🔥 Geeft warmte Maar ook gevaar Creatie en innerlijke transformatie Element 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 Vuur is één van de elem...