maandag 15 april 2024

Een eigen plek, noodzielselijk


 Elfje #67 


Kamertje

Inspirerende plek

Even terug trekken

Als ik rust wil

Noodzielselijk


Vanavond deed ik de deur open van mijn kamertje waar ik knutsel en prutsel, schrijf en verblijf, en legde ik wat neer op het bureau. 

Ik keek om me heen door de ogen van de ketel-monteur die morgen komt.


En ik dacht; WTF!

😂

Wat voor mij zo normaal is, zo heerlijk Witchy, zou iemand anders op zijn minst onrustige gevoelens kunnen geven.


En ik glimlach. Want ik luister naar mijn hart en doe mijn eigen ding 😀


Harte groet ❤️

Vivian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Other Stardust you might like

SYMBOOL: HEXAGRAM

HET HEXAGRAM Het symbool van deze maand is het Hexagram (Grieks), oftewel het Sexagram (Latijn). Zie de vereenvoudigde afbeelding als voorbe...