woensdag 16 oktober 2019

Wolken kijken

In o.a. Schotland en Engeland loopt een aarde-meridiaan die ervoor zorgt dat er meer magie plaats vindt dan in andere gebieden van de aarde. Men wordt er letterlijk blootgesteld aan bovennatuurlijke zaken en dat uit zich in vanalles... Van elfen tot manifestaties in de wolken.

Van wolken kijken word ik rustig. Heerlijk liggend in het gras laat ik deze fluffige vrienden aan me voorbij trekken. Ik zie er vanalles in. En vaak veranderd de wolk dan in een paar minuten in heel iets anders. Een soort meditatie momentje is het. Minfull niks doen.

Wat zie jij in onderstaande wolk? Ik zweer dat er niet aan gesleuteld is met een of ander programma; het is puur natuur!



Blessed be,
Sheavida

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Other Stardust you might like

Elfje #79 Vuur ... en meer!

Elfje #79 Vuur🔥 Geeft warmte Maar ook gevaar Creatie en innerlijke transformatie Element 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 Vuur is één van de elem...